בקרה למערכות אינסטלציה – אל תסמכו על מזל, תסמכו על מקצועיות

מערכת שורש  יז טבת, תשפב  12/21/2021

תהליך שמתבצע על ידי מומחים בתחום, בו הם מגיעים לביתכם ובוחנים את המצב של מערכת האינסטלציה לעומק ולרוחב, ומסכמים בדו"ח פרטני במיוחד את כל הליקויים הקיימים והפוטנציאליים על פי מצב הצנרת
.......................

בקרה למערכות אינסטלציה – אל תסמכו על מזל, תסמכו על מקצועיות

בקרה למערכות אינסטלציה והפקת דו"ח
אנו חיים בעולם שמה שלא קיים בכתב, לא קיים נקודה. נשמע קצת מדכא וציני? יכול להיות, אך זו עדיין הדרך היחידה להבטיח את ביטחונכם מול הסכמים, חוזים וכמובן מול חברות הביטוח. למרות שברוב המקרים כאשר אנו חושבים על בעיות אינסטלציה, אנו חושבים על בעיות מטרידות אך קלות, יש גם בעיות אינסטלציה מאוד מורכבות שעלות הטיפול שלהן הוא גבוהה מאוד ולהן אנו עושים ביטוח. עממה, לא פעם ברגע האמת אנו מגלים שחברות הביטוח מסרבות להשתתף בתשלום ומסירות אחריות כיוון שהן טוענות שאלו בעיות אינסטלציה שלא היו קיימות כאשר עשיתם את הביטוח, או זה לא היה חלק מההסכם. ובכן, כדי להימנע מהמצבים הסבוכים הללו, חשוב ואף הכרחי לבצע בקרה למערכת האינסטלציה לפני שמנסחים הסכם בינכם ובין חברת הביטוח. כמו כן, בקרה למערכות אינסטלציה היא חשובה והכרחית בהקשר של ביטוחים, אלא גם בהקשר של רכישת נכס. כך או כך, מדובר בדו"ח שהוא קריטי לכל נכס, בטרם חתימה על חוזה.

מהי בקרה למערכות האינסטלציה?
בקרה למערכות האינסטלציה זה תהליך שמתבצע על ידי מומחים בתחום, בו הם מגיעים לביתכם ובוחנים את המצב של מערכת האינסטלציה לעומק ולרוחב, ומסכמים בדו"ח פרטני במיוחד את כל הליקויים הקיימים והפוטנציאליים על פי מצב הצנרת. מדובר בתיעוד פרטני של נזקים קיימים, ושל מה שהוביל להתרחשותם. הבקרה נעשית בעזרת ציוד ייעודי מתקדם ביותר הכולל מצלמה תרמית, מצלמות דחיפה, איתור נזילות בגז, מד לחות ועוד. המטרה היא לאבחן ולאתר נזילות בצנרת הפנימית החבויה מאחורי הקירות, מתחת לריצוף, או עמוק מתחת לפני האדמה, לאבחן את טיב הצנרת ואת מצבה, לאתר סתימות, לבחון את חורי הניקוז, לבחון האם יש חדירה של שורשים בצנרת הביוב, ובגדול לעשות סקירה עמוקה של כל מערכת האינסטלציה הביתית שיכולה להעניק תמונה של מהם הליקויים ואי התקינות שעלולים לקרות בעתיד.

בקרה למערכת האינסטלציה דרך ישיר אחזקות
מעבר לחשיבות של הדו"ח ברמת השקיפות וההבנה של מצב הצנרת, הגשת דו"ח זה לחברות הביטוח יכול להוות כיסוי לכל כשל עתידי, ו"תעודת ביטוח" לכך שחברת הביטוח לא תוכל לומר שהיא לא ידעה על ליקויים אלו ותאלץ לשאת בחלק מההוצאות של התיקונים והנזקים. יחד עם זאת, כדי שבאמת תהיו מכוסים, יש להגיש דו"ח שעומד בכללים ובדרישות של כלל חברות הביטוח בארץ. דו"ח זה ישמש לכם כאסמכתא חוקית כאשר תצטרכו להגיש תביעה לחברת הביטוח. ובכן, אנו בחברת ישיר אחזקות מומחים בתהליך בקרה למערכות האינסטלציה ומפיקים דוחות על פי תקן ISO9001 כאשר אנו מקפידים על נוסח מדויק ורשמי. מעבר ליכולת הביצוע הקפדנית שלנו בהכנת הדו"ח, אנו מבטיחים לכם שיכולת הבקרה שלנו היא מדויקת ופרטנית. אנו בין החברות המובילות בארץ בתחום נזקי המים, ואנו יכולים להבטיח לכם שבתהליך הבקרה שלנו לאיתור לקויים ונזילות, אנו לא מפספסים שום דבר, ולו הכי קטן, כך שאתם בהחלט תהיו מכוסים מכל הכיוונים הקשורים לנזקי האינסטלציה.

מעוניינים בבקרה למערכת האינסטלציה? ישיר אחזקות לשירותכם
כדי להתחיל בתהליך כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אלינו בישיר אחזקות. אנו נפעל לאיתור הנזילה ונגיע אל הנכס עם כל הציוד הנגרש לזיהוי ואיתור הליקויים הקיימים והפוטנציאליים במערכת האינסטלציה שלכם. עבור איתור נזילות אנו מעניקים את השירותים הבאים:

איתור נזילות מים ללא הרס, איתור נזילות מים בבית, איתור נזילה במצלמה תרמית, איתור נזילות בגז, איתור פיצוץ בצנרת ועוד.

אנו בישיר אחזקות עובדים אך ורק עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון והסמכות מקצועיות של מאתרי ליקויי בנייה ברישיון משרד העבודה עם התמחות בנזקי צנרת ורטיבות, ועם טכנאים בעלי הכשרה מקצועית וידע רב בתחום איתור נזילות מים בגז. כמו כן, אנו בישיר אחזקות מעניקים שירותים סביב השעון ופועלים בכל רחבי הארץ.

אנו מבטיחים לכם שאנו נספק לכם דו"ח מקצועי ומדויק שלא ישאיר מקום לפרשנות אצל חברות הביטוח ויחייב אותם לעמוד בתנאי הפוליסה.

מעוניינים בפרטים נוספים?

התקשרו אלינו עכשיו: 050-6961131.

ישיר אחזקות -שילוב של מקצועיות וחדשנות